awu

jag vill att det ska vara vi två, jag vill inge annat. jag älskar ju dig mer än allting annat! men du bete dig så himla konstigt så ibland tveka jag på att du inte längre älskar mig. men jag hoppas att du älskar mig och att de du sa i förrgår stämmer. awu, vi måste klara detta helt enkelt. vi behöver varandra, jag behöver iallafall dig! jag tänker inte låta en sån här sak förstöra de vi har, du vet ju mycke väl vad jag tycker om den saken vi tjaffsa om igår och du vill inte heller men du orkade inte stå emot grupptrycket så du gjorde de fast du inte ville egentligen. jag vet att du inte vill för du är så rädd att de kommer förbli så föralltid. men snälla du, jag hoppas att du ändras som du lovade att du skulle göra, bara du inte skiter i den saken också. jag vill verkligen inte att det ska ta slut mellan oss älskling.

bara av att tänka på alla saker vi har gjort gör så jag blir lite gladare, jag älskar verkligen det här året som har gått. om tretton dagar så är det ett år sen vi träffades och ett år sen alla minnen började. jag älskar varje dag, varje timma, varje minut, varje sekund, varje stund med dig älskling. jag älskar hela dig, varese du tror det eller inte. det är inte bara ditt yttre som jag älskar, jag älskar hela dig. att du inte kan förstå det. det är inte din utsida jag älskar. snälla älskling, att du inte förstååååår! även om vi bråkar en hel del ibland så måste du förstå att jag älskar dig och jag vill inte förlora dig, det kanske är dumt av mig att bli så sur och det kanske är dumt ta upp alla saker jag undrar över eftersom du jämt blir sur då vi pratar om något. men jag måste ta upp sakerna annars så blir jag tokig om jag inte får nått svar. de måste du förstå. så jag frågar en gång till; vill du att det ska ta slut?


förlåt

Kommentarer
Postat av: turez

Stå på dig. Du har inte gjort något fel.

2008-04-01 @ 20:06:10
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0