bara om samma sak

just nu känns det som om min blogg består av samma sak varje dag, mina problem och mitt förhållande. det låter kanske inte så spännande och det kanske inte är så skoj att läsa om men jag måste få ut allting som finns i min skalle och då hamnar allting här. jag har ingen jag kan prata med om allt, bara det mesta, men inte allt. så då hamnar allt här istället. jag hoppas att jag inte tröttnar ut er med mina och aleczander's problem. men en dag ska det stå nå roligt och andra saker här, det lovar jag er.

Kommentarer
Postat av: Marra

Jag har läst igenom lite i din blogg! Var nästan tvungen för att bilda mej en bild. Jag tycker du ska fortsätta skriva vad du känner i din blogg, den är trots allt din. Och för mej hjälper det att skriva av sej, hoppas att de gör det för dej med.
Mvh eller kram :)

2008-04-09 @ 13:33:12
URL: http://loveorhates.wordpress.com/
Postat av: beckah

sötnos, skriv av dig. dom som stör
sig behöver inte läsa :P

2008-04-09 @ 14:40:06
URL: http://rebeccakleiist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0