doktorn & röntgen

gick till doktorn idag men han tyckte inte mina lungor lät så himla perfa så jag skickades till röntgen och även där fick jag aktuttid så där fick jag stå med bar överkropp medans en gubbe på 50+ stod och stirra som en tok, kändes inte så bra att ha han där men han va tydligen den som skulle "undersöka" mig så de va bara att stå där och se dum ut och sträcka upp händerna och andas och blåsa då han ville de. kände mig så jävla dum som stod där. fy! menmen, då jag äntligen fick ta på mig kläderna hade de bara gått fem minuter men de kändes som flera timmar. fick sitta nästan två timmar i väntrummet och vänta på svaret "inge lungförändringar", varför inte bara säga svaret på en gång så slapp jag sitta där och vänta? aoow! läkare! känns bara så mysko att de inte visades något men andningen krånglar och dampar så jag måste väl in på en ny "undersökning" nästa vecka ska jag iallafall tillbaka till mig läkare och lämna nå prov där, prov hit och dit, jobbigt att bara lämna en massa prov utan att dom hittar nått. jag vill ju bli frisk igen. blir anfådd av att prata och gå tre steg typ, är helt slut i kroppen känns det som. men jag ska iallafall till skolan på måndag, de har jag bestämt. hoppas bara att andningen blir lite bättre.

håll tummarna åt mig ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0