en bättring från din sida med

nu hoppas jag att det även blir en bätting från din sida för det är inte bara jag som ska behöva ändra mig så det här förhållandet ska funka. det behövs två personer, två viljor, två hjärtan för ett förhållande ska funka. och ska jag ändra mig och börja kämpa för oss två så måste även du lägga ner lite mera tid på allt det hära. du sa igår kväll på telefon "jag vill också att det ska funka" visa det då aleczander. det är det är det enda jag begär just nu, att du ska ändra på dig. du sa ju att vi va tillsammans ännu och du hade ingen anledning att vara sur på mig nu när jag ska ändra dig. men jag har anledning att vara sur om du inte ändrar dig.

som jag sa till dig igår, jag är kanske inte världens bästa flickvän men jag försöker iallafall. du säger ju ingenting så jag går omkring och tror att allting är bra men så surar du utan att säga varför utan skyller på att träningen går dåligt, det är jobbigt i lumpen osv. varför kan du inte säga vad som är fel på engång så kan vi försöka reda ut allting på direkten och inte flera månader senare..? då kan du inte säga att det är mitt fel att det är såhär, för jag tar upp saker på engång men du väntar flera månader innan du ens öppnar munnen och säger nått som är fel. och jag tycker det är dumt av dig att säga alla problem nu och ta upp sånt som hände då vi vart tillsammans, det blir för mycket på engång som jag ska försöka ändra. nu när det finns så mycket att lösa, ändra och förbättra så måste allting få ta sin tid.

ja men jag förvänta mig en bättring och ett bättre förhållande nu när du sa att du också tänkte kämpa och så. svik  mig inte nu. du sa själv att de va onödigt att det skulle ta slut nu och jag hoppas att du mena det. jag tycker att alla dessa problem och tjaffs ska lösas inom kort men vissa, iallafall mina problem, kommer att ta lite längre tid och du vet varför det kommer ta tid. du vet vad jag ha vart med om innan din och min tid. men jag hoppas att du kan stå ut och försöka hjälpa mig lite på traven.  jag älskar ju dig......

Kommentarer
Postat av: turez

Fiint skrivet Michaela.. It takes too to tango..

2008-04-09 @ 15:06:42
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0