en rubrik

vad är det som händer? vad är det som är så fel nu? jag försöker bättre mig och jag försöker bli den du vill att jag ska vara, men det går inte så bra för mina gamla vanor kommer jämt ikapp och förstör det jag försöker skapa. men jag svär, jag ska verkligen försöka kämpa för att det ska bli en bättre och starkare bättring. jag lovar. vi ska få de bra igen, jag vill att det ska va så som det va då vi vart tillsammans då allting va perfekt. vi hade så mysiga stunder då och vi skratta hela tiden och nu tjaffsar vi för det mesta och så tycker jag inte att det ska vara.

det kansker låter helt cp, helt stört, men jag älskar verkligen den grabben, hur elak och dum han än kan vara. han har sida fina, väldigt fina sidor, det är synd att han inte ha visat dom på sista tiden. men jag vet att bara det blir en ändring så kommer min fina aleczander att komma fram igen. jag tror att det är så svårt och jobbigt där i boden och det är de som gör han så surig. jag tror det, nästan vet det till 100 procent. jag tänker ge allt detta en chans för jag vill att det ska funka som förut, jag vill verkligen lägga ner tid på att detta ska bli så bra som möjligt.

hoppas att vi kan reda ut alla saker nu i helgen, vi måste göra det älskling. visst?


tyck vad ni vill, jag bryr mig inte speciellt mycket. för hade ni vart i denna sits och haft mina känslor för honom hade ni också försökt ge allting en chans till.. så knip om ni bara ska säga nått elakt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0