ett år & en omstart

idag är det ett år, tolv månader, trehundrasextiofem dar sen du och jag vart ett par, jag måste tacka dig för den här tiden älskling. jag är så glad att vi pratade ut idag gubben, vi prata och grät och löste det mesta. du lovade att det skulle bli en ändring på dig med nu när jag ha ändrat mig så mycket och jag hoppas att det blir bättre det här året än det som har varit älskling, för jag vill att det ska bli lika bra som det va vid den här tiden, förra året. jag älskar dig så otroligt mycket, jag hoppas att du förstår det bättre nu efter idag. du svek mig som bara den igår och du fick ångest och lovade och svor att nästa helg ska vi fira våran ett års dag. det vart så hemskt denna helg så vi får ta igen nästa, visst?

ett år, en omstart och en bättring mot ett bättre år, <3
allt som hände under detta år glömmer vi och börjar om.

Kommentarer
Postat av: Lea

Svar: Ja, man måste ta tre sprutor för att vaccinationen ska få full effekt. Du tar sprutorna under en 6 månaders period. Dock är det rätt dyrt. Kram

2008-04-14 @ 13:57:38
URL: http://december2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0