feber

det va ett tag sen jag skrev nått här i bloggen men jag ha inte haft tid eller ork. ha jobbat och vart med anna och bea, sen så ha jag lega i 39,7 grades feber sen i fredags, och det tar ju en hel del på krafterna. ha inte haft nån ork i kroppen alls, huvudet bara dunkar, jag mår illa, världens yrsel, svettas som fan osv. det är ingen höjdare precis, uscha! klarar inte ens av att äta, åt en macka i lördags kväll och ett halv glas yoggie i går och en halv 90grams hamburgare sen höll jag på att spy. jag är helt stel i kroppen med, gör jätte ont bara jag rör mig så jag är så illa tvingad att ligga ner i sängen hela tiden och stoppa i mig ipren och alvedon, det är fan illa. jag är så himla less på att ligga ner men jag har inget annat val, för så fort jag står eller sitter upp snurrar hela rummet åh det blir som svarta små prickar framför ögonen och det känns som om jag ska svimma och det är bara bra om jag ligger ner. kommer fan få liggsår snart ;s menmen, jag hoppas jag blir bättre denna vecka iallafall. skriver kanske sen, jag orkar inte skriva mer nu.

Kommentarer
Postat av: turez

Krya på dig!

2008-04-21 @ 15:10:21
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: My

Du klarar det där gumman (: Kyra på dig. Kram

2008-04-22 @ 18:08:37
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0