gick utomhus

igår gick jag utomhus första gången utan tvång för att gå till doktorn eller så, kändes riktigt skönt att äntligen få gå ut. skönt att det inte va nån sol heller, jag får nämligen inte vara i solen då jag käkar denna medicin, så för mig blir de molniga dagar som spenderas utomhus (y) kunde gå ut utan att kisa med ögonen, skönt att slippa solglasögonen för engångs skull. jag känner mig som en fånge eller vad man ska säga, för fönstrena är fördragna så solen inte ska kunna komma åt mig, jag får inte gå ut, inte se ut osv.. bara mörker och liiiite solsken då solen smygen genom springorna i förnstret. mer moooooln! för nu vill jag vara utomhus, är så less på att ligga på soffan!

Kommentarer
Postat av: pea

Stackare :( hoppas att det blir snart bättre eftersom det har varit underbart väder de senaste dagarna här :D

2008-04-27 @ 13:27:07
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se
Postat av: Mathias

Fan va härligt tjejen!
- Du blir nog riktigt bra snart, vi hoppas på det iaf (;

2008-04-28 @ 01:04:41
URL: http://titanvinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0