hoppas du läser detta älskling

älskling. du minns första kvällen vi sågs? där på fotbollsplan i nacksta? de va den pirrigaste dagen i hela mitt liv, och då vi gick på bio och du tog min hand, jag vart helt stel första sekunden men sen så kände jag en trygghet som jag aldrig ha känt förut och det va så himla härligt. och då vi stod utan för på pakeringen och vänta på att min pappa skulle hämta mig. det va de roligaste jag ha vart med om, vi bara stod där och flumma och skratta och då du tog tag i mig och kysste mig för första gången, det va som en blixt slog ner i huvudet på mig och allting runt omkring bara stannade upp. det va så himla magiskt, hela kvällen faktiskt. du va så himla vacker den kvällen, jag vart glad bara av att titta på dig, ditt leende och dina vackra ögon som sken som solen. du va så himla vacker älskling. jag vart så glad då du sa att du ville vara med mig dagen efter. jag minns hur jag låg och tänkte på dig hela den kvällen, jag kunde inte sova. det va som om jag va helt veck i skallen, jag bara låg och stirra i taket och såg dig framför mig och jag kunde känna lukten efter dig på mina kläder och dina läppar emot mina. aw, jag tror jag vart kär den kvällen. helt seriöst, det va en känsla som jag aldrig någonsin ha känt förut.

jag vet att jag är jobbig, men som du säger jag är en känslig människa och jag kan inte rå för att tårarna rinner ibland då jag blir ledsen. men oftast så är de det jag ha vart med om som kommer ikapp och du gör mig ledsen då du säger vissa saker. du måste förstå att jag är känslig och har lätt för att gråta för jag orkar inte hålla tårarna tillbaka. dom bara kommer då allt känns så svårt. jag vet att jag inte är den bästa flickvännen men jag försöker bättra mig, jag skriker mindre och jag klagar mycke mindre och det är ju alltid nått tycker jag. och jag ska försöka ändra mig. jag lovar. och du får aldrig någonsin tveka på att jag älskar dig, för jag älskar dig mer än allting annat i hela världen. utan dig hade jag inte klarat mig, du har fått mig att uppleva äkta kärlek och en stor trygghet, jag har aldrig känt det förut, du har visat mig va kärlek är. fast vi skriker och bråkar så vet jag att innerst inne så älskar vi varandra.

jag tycker att du är den underbaraste och den finaste människan jag någonsin ha träffat. du har ändrat så mycket på det här året. du är så himla speciell gubben. jag är lycklig med dig, på riktigt, jag är lycklig! jag älskar att få känna din värme och jag älskar verkligen att ha dig nära mig. ingen annan kille ha någonsin fått mig att känna den här känslan. du gör mig till världens lyckligaste människa. jag älskar dig aleczander, jag vet bara inte hur jag ska kunna visa det på rätt sätt så du förstår hur mycket jag verkligen älskar dig och uppskattar allt du gör. liksom då du pussar mig på pannan, i nacken, på kinden eller på munnen, vart du än pussar mig så känns samma pirr i magen som första gången du kysste mig. jag älskar verkligen dina pussar.

åh även om vi har varit väldigt osams och bråkat mycket på sista tiden så vet jag att vi kommer att komma över det och vi kommer klara det. vi kommer att få tillbaka de fina förhållandet som vi hade en gång i tiden, allt kommer att bli som förr. det vet jag och det känner jag på mig. vi måste bara kämpa och låta tiden göra allting bättre. för jag vill inte att det ska ta slut mellan oss gubben, inte nu och inte sen. jag vet att vi är gjorda för varandra. precis som du sa; "våra hjärtan hör ihop, nu och föralltid" och du sa att jag va din andra halva och bara de är väl värt att kämpa för? älskling, vi får inte ge upp nu. okej? lova att du låter detta få en chans till en bättring..?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0