min lilla älskling

min lilla älskling, jag måste tacka dig för en så himla mysig helg. det är så otroligt mysigt då du ligger och snosar mig i nacken eller då du smeker bort håret från mitt ansikte, jag känner mig så trygg då. och varje gång du smeker mig över ansiktet så lyckas jag alltid somna, det är så mysigt att få somna i din famn och känna den dära tryggheten och känslan av att ingenting kan skada mig. jag älskar verkligen att ha dig nära mig och känna all trygghet du ger mig. jag vet att jag inte skulle klara mig en sekund utan dig i mitt liv. jag måste få ha dig i mitt liv föralltid, även om vi inte skulle va tillsammans om nå år så måste jag få ha dig hos mig, du och jag delar så många hemligheter, du vet det mesta om mig som ingen annan vet om. jag känner att jag kan lita på dig till 110% om inte mer. du är den person som jag älskar mest i hela världen! det är du som gör mig lycklig och det är du som skapar pirret i magen. -stanna vid min sida föralltid?

snart

Kommentarer
Postat av: Sandra Tunell

Aw, jag rös i hela kroppen av de du skrev. Så himla fint skrivet gumman

2008-04-07 @ 15:15:28
URL: http://saaandrraa.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0