mindre värd?

satt och prata med en tjejkompis på msn och hon fråga hur det går mellan mig och alex. jag satt och tänkte efter och svara; det går framåt. - satt och tänkte vidare och hörde massa röster i huvudet om vad folk ha sagt om mig och alex och allt de hära. "ni är så söta tillsammans" , " det ska vara ni två helt enkelt" , "hade hon vare snygg så" . " jag tycker inte han borde va ihop med henne" anledning; tjock och kommer inte från en rikemansfamilj.
jag har insätt att folk man tror tycker om en, inte alls tycker om en. och det svider eftersom man måste umgås med dom och hälsa och skratta då man ses. det är så jobbigt. men nu ska jag ändra mig, jag ska igga dom som håller på så. jag älskar han och jag följer mitt hjärta och jag hoppas han följer sitt. suuck, nu har mitt självförtroende nått botten igen.

måste man vara smal och komma från en rikemansfamilj för att kunna ha en pojkvän som har en familj som är lite finar än sin egna?

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

Nej verkligen inte, du är perfekt som du är. Om ni älskar varandra så håll ihop, lyssna inte på alla andra!

2008-04-28 @ 18:53:43
Postat av: pea

nej, det är inte alls sant :O kärlek är något annat . utseende har inget med det att göra -,- det är nog bara folk som är svartsjuk . :/ men ser på dig, det är säkert flera än jag som tycker att du ser helt normal och är sööt & fin :) det är bättre än dom som är överviktig elr underviktig.
vi gillar dig som du är :)

2008-04-28 @ 18:53:46
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se
Postat av: turez

Du ska inte bry dig om vad andra säger.. Hur många filmer finns det inte där den rika faller för den mindre rika eller tvärtom och allt blir bra å de levde lyckliga i alla sina dagar? Fattar inte hur någon kan vara emot någon annans kärlek. Ni ska få vara kära om ni vill, inte låta någon/några andra hindra er ifrån att älska varandra!

2008-04-28 @ 18:53:57
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: bowlingjocke

Nej, såklart inte. Hur fattig eller rik den ena eller andra är spelar absolut ingen roll, inte heller vikten. Gillar man sin älskade, och h*n tillbaka, så spelar det ju ingen roll hur de ser ut eller ekonomin.. de två sakerna ska inte alls spela någon roll.

Du behöver inte alls vara rädd att Alex ska göra slut med dig pga att du är fattig, om han är en bra kille vilket jag tror. Han är ju ihop med dig för att han gillar DIG.. sättet DU är osv.

Hoppas mitt svar dög.. :P

2008-04-28 @ 18:58:06
URL: http://bowlingjocke.blogg.se
Postat av: michaela hultqvist

asså, jag är inte fattig eller så. jag har bara inte lika mycke pengar och kan inte leva och festa som alla andra, jag måste tänka på vad jag lägger pengarna på och så. och sen är jag inte lika fin som alla andra och det kanske är därför den personen sa så, jag vet inte. jag vet ingenting längre känns det som..

2008-04-28 @ 19:38:54
URL: http://biogodis.blogg.se
Postat av: Sandra Tunell

Fan klart man kan. Vafan är det visa folk får för sig att säga bara slänger ut sig massa dynga som inte ens är sant.! Och jag hoppas du litar på mina ord och tror på den jag är . Jag älskar dig Ela, tro inte på bullshit, och hoppas inte din pojkvän i heller inte gör det, för det är bara löjliga människor som håller på och såna som är så jävla avensjuka!

2008-04-28 @ 19:45:35
URL: http://saaandrraaa.blogg.se
Postat av: Melinda

ååh, idioter !!

2008-04-28 @ 22:19:19
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0