sista gången

nu är det sista gången jag är i lägenheten, känns lite sorgligt faktiskt, ska bli skönt att komma härifrån men ändå inte. alla minnen, ja allting. kommer kännas tomt på något sätt, det är lite svårt att förklara men.. ja.. det känns iallafall lite konstigt att gå omkring och kolla i dom tomma rummen men det blir säkert bra allting. jag hoppas det iallafall. kommer väl nån dag då allt känns lite bättre. menmen, ska nog ta och stänga av christians dator och packa ner de saker som alecznader ska ha sen åka hem till barbro.

jag bloggar säkert nått senare. ska städa lite och så innan det är dags att åka och hämta hem soldaten ;) haha, jaja. men ni kan väl smsa nått så jag fördriver tiden tills ikväll 22:45?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0