snatteri

sovöver i morse, igen.. vaknade 07:56 och jag skulle upp vid 07 typ, fick stressa lite och stack iväg till jobbet som ett skott, men kom i tid men så va dörren låst så jag fick stå och vänta cirka en kvart men ingen öppnade så jag fick vänta tills vi öppna. folk strirrar som fan då man står utanför och väntar på att affären ska öppna ;p haha.. jag käka frukost lite snabbt sen börja jag fronta och packa upp ny frukt osv. rätt så skoj faktiskt. tiden gå så otroligt fort. så vid lunch vart allting segt och mysko. det kommer fram ett par till mig och frågar om vi har vanliga värmeljus och jag kutar in på lagret och kollar men hittar inga så jag frågar janne vart dom är nånstans så går jag iväg och hämtar en påse åt dom. så kommer killen till tjejen och dom börja snacka.

han: jag ha nu. (cigg, för han kuta efter nån ut och fråga om cigg)
hon: okej, bra.
hon: du.
jag: ja?
hon: vi ska bara ut och röka, vi kommer snart. vi ställer korgen här så länge.
jag: jaha, okej

sen sticker dom iväg och kommer inte tillbaka och barbro säger: dom dära va nog påtänd och va ute efter att snatta och då säger AL: jag tror den dära tjejen har blivit tagen förut. barbro: jo jag tror det ja med, ha sätt henne här förut. så imon ska vi kolla på kameran och se om dom tog något ;P men det verka så konstig för dom va kring 30-40 år gamla, ofta man snatta på en ica affär då ;p haha, men imon så ska jag börja få sitta i kassan, det kan inte va så svårt antar jag men man vet ju aldrig ;o

skriver mer sen för aggahhagga får datahetts snart x) hahahaha

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Åå.. Synd att du bor så pass långt bort.. Annars hade jag kunnat komma och handla.. ^^

2008-04-02 @ 18:06:39
URL: http://bowlingjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0