till min bästa vän


den fjärde juni tvåtusensju, dagen då du och jag vart bästa kompisar!473259-107 jag ska tacka gud för att du
finns, du kom då jag va längst nere på botten, jag vet inte vad jag ska säga för att du ska förstå hur mycket du verkligen betyder för mig! utan dig vid min sida klarar jag ingenting, jag måste ha dig i mitt liv för att de ska kunna funka! du är min ängel från ovan. tack, tack så mycke för att du kom in i mitt liv. du finns alltid där och drar mig upp till ytan då allt känns skit och allt faller samman. du stannar kvar då alla andra sviker, du är en äkta vän. du är min andra halva. du och jag, två olika halvor som bildar en hel och stark människa. du fattar inte hur mycket du betyder för mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig vid min sida. jag är så glad att vi ha bestämt oss för att lämna de gamla bakom och bara blicka framåt. du och jag mot världen, det va så vi sa och lovade varandra och det är så det ska vara. du förstår mig bara via blickar och suckar, ingen annan förstår mig eller vet alla saker som du vet om mig. du är min bästa vän, någonsin, jag vill inte ha nån annan bästa vän än dig du är det viktigtaste och värdefullaste i mitt liv. du är ett levande bevis på att änglar verkligen finns. och på nått sätt lyckas du alltid göra alla tråkiga stunder till roliga. ja, du är en helt underbar vän, du få mig att skratta hela tiden. för mig är du värd mer än renaste guldet.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Johanna Sandra-Lie Englund

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

TACK VÄNNEN!

2008-04-28 @ 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0