vad vare som hände?

ja precis, vad va de som hände egentligen? varför slutade vi vara vänner? varför pratar vi inte mer? varför? vavavavava?? några av så många frågor, men den största va nog, vad vare som hände? den frågar finner jag nog inge svar på. vad som egentligen hände vet nog bara du. de sista jag minns av våran tid va vårt stora bråk och att vi vart sams, men sen? vad hände sen? jag minns inte. jag trodde vi va sams och att vi va bästa vänner igen. men så va de tydligen inte. jag mår så dåligt utan dig, det gör jag faktiskt, jag saknar dig så otrolige mycket! du vet, du va min bästa vän någonsin! ha aldrig haft en så bra vän som du, men så försvann du utan ett ord och jag visste (vet) varför :/ det känns som om allting försvann då du försvann, och alla problem börja komma då du gick. det fanns ingen som kunde trösta mig då jag behövde de, ingen som kunde sitta och skratta åt mig åt dom mest ointresanta sakerna eller dom ikke roliga, men vi tyckte de va roligt.. vem ska ja skratta och dela allt "ikkeroligt" med? du förstod ju allting! allt!

jag minns den roliga lilla stunden som varade på några minuter på sms., jag skickade en animegubbe till dig på mobilen och du svarade med en annan gubbe och så höll vi på ett tag och sen så sluta du skriva och de va de sista jag hörde från dig. sen så fick jag ett sms och svarade men du svarade inte då heller.. snälla, vad har jag gjort för fel? du kan väl säga de och prata med mig så kanske vi kan lösa detta? jag saknar dig.

jag hoppas att du är en av alla som läser min blogg och att du skriver nått till mig så vi få prata igen.
 dda msn, [email protected] eller skriv nånstans :| jag vågar inte skriva först fall du ogillar det.

764
datumet




uppdaterad: 2008-04-06

läste din blogg och vart helt stel då jag såg mig själv.. trodde inte det va sant..

473259-118

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

JAG SAKNAR DIG

2008-04-07 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0