vila i frid lilla engla, 5/4-08

473259-116ibland kan jag inte förstå hur världen har blivit som den har blivit. hur kan en man på 42 år mörda en liten flicka på 10 år? det är helt otroligt asså, hur fan kan man bara göra så och sen åka och köpa en pizza åh sitta helt lugn och skratta åt andra saker? hur fan kan man vara så känslokall? jag känner bara hat mot den mannen, anders eklund, jag förstår inte att han kan leva med detta resten av livet?! jag hoppas att han tar livet av sig eller att någon annan mördar han. han ha ingen rätt att leva tycker jag! man mördar bara inte en liten flicka sådära, hon hade ju inte gjort nått! hon kände ju inte ens den mannen! GAAAAAH! jag blir så arg! jag hoppas att han försvinner från jorden iallafall

det är så svårt att förstå, att ett oskyldigt barn mördades av en främmande (psykistkstörd?) man. varför mördades hon? vad hade han för anledning att ens köra efter henne och kidnappa henne och sedan mörda henne senare samma dag? va? ja jag förstår inte alls hur man kan göra så.. fort. följer.
vila i frid lilla söta engla juncosa-höglund ,
jag tänker på dig och din familj<3

tänd ett ljus i ditt fönster för engla och hennes familj ikväll klockan 21:00 och skänk en tanke

Kommentarer
Postat av: turez

Jag förstår inte hur någon kan mörda en annan människa över huvud taget. Och något jag verkligen inte kan förstå är hur man kan stänga av allt och inte bry sig om vad man har gjort.
Han hade ingen anledning. Det var inte meningen, inte avsiktligt att hon skulle dö, säger hans advokat att han sagt iaf.

2008-04-14 @ 16:48:24
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Melinda

det är helt sjukt. men han får inte dö tycker jag, han ska LIDA ! om han dör så känner han ju inget, men om man kan göra hans liv till ett levande helvete, så klart som fan man ska göra det! förstår att du tycker att han inte är värd att leva, för de tycker inte jag heller.

2008-04-14 @ 17:12:50
URL: http://melindawingren.blogg.se
Postat av: lea

Nej, efter tre sprutor ska det vara klart. Vet inte riktigt vad det kostar då det är mina föräldrar som betalar, men runt 2000 tror jag.

2008-04-15 @ 15:32:59
URL: http://december2.blogg.se
Postat av: Anonym

han har inte bara mördat en utan flera stycken och även våldtagit tjejer och om någon mördar honom kommer han undan för lätt, han ska leva med detta och må dåligt. Hoppas han kommer sitta inne med utan fönster och leva på vatten och bröd ! så för lätt undan genom att bli mördad hoppas jag inte , han ska lida.

2008-04-15 @ 20:27:34
Postat av: My

Det är helt ofattbart, tycker jag.. Uscha!

2008-04-18 @ 11:07:53
URL: http://mylika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0