homosexuella ska få adoptera

JA! homosexuella ska få adoptera!
tänk om du sitter på ett fattig barnhem i ett land där det krig, svätt och sånt, du har inga leksaker, du får inte äta dig mätt varje dag, du har inga rena kläder, inga kompisar. det enda du har är ett pissliv. och en dag kommer det två tjejer/killar som vill adoptera dig och ge dig en chans till ett bättre liv. du skulle du nog ta den chansen! och blir du adopterad som liten så vänjer du dig vid att ha två mammor/pappor! visst, risken för mobbing finns alltid. men folk mobbar ju redan barn som har en mamma och en pappa. mobbingen försvinner aldrig! men varför neka folk att adoptera pga deras läggning? det är helt jewla fel! homosexuella ska få adoptera! de är mitt svar om du frågar mig! det är inte läggningen som avgör om man är bra mamma eller pappa! ger man barnet kärlek, mat på bordet varje dag, rena kläder varje dag, tak över huvudet, och såna saker, så tycker jag att det är iallafall en bra massa saker som en BRA förälder gör. vare sig man är homosexuell eller hetrosexuell.
ska man börja neka bisexuella att adoptera då med? eftersom dom kan bli kär i samma eller motsatta könet? dagens samhälle ser homosexuella som "ufos" men dom är vanliga människor av kött och blod, precis som du! så varför ska man neka vanliga människor att adoptera ett barn? man kan inte bestämma vilken man blir kär i, känslor och sånt går inte att bestämma över! och folk som säger att homosexuella inte skulle klara av att ta hand om sina barn så som hetrosexuella kan, dom sanckar skit och bör ta reda på fakta innan dom öppnar käften!

detta är mina tankar och funderingar
så bli inte arg för att JAG tycker detta, varje person får tycka och tänka sitt om denna stora fråga. vad du tycker om detta, de är ju din ensak och du tycker ju förståss att du har rätt. men tänk dig in i denna situation, hur skulle du vilja bli behandlad och bemött av samhället om du va homosexuell?

till er som är homosexuella, stå på er! ni ska ha lika mycke rätt att adoptera ett barn så som hetrosexuella har då de gäller adoption!                           
   

©
-tog denna text från min förra bdb, så de är min text, så du kan ju låta bli att kopiera den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0