lite om helgen som va

fredag:
hade lite myspys hemma i lägenheten :) de va tacos & film, men det vart ingen film x) vart massa annat istället :D haha. evelina, robin, david, amanda och linnéa kom :) trevliga småapor. träffade aleczander nere på busstationen också, han hade äntligen  kommit hem i tid. va så himla glad för det, men gladare vart jag då jag såg han i militärkläder <3 det är så himla hett! :|

lördag:
låg och myste med aleczander hela dagen nästa, han va så trött så de va bara att ligga i sängen och glo på film hela dagen typ :) åt massa godis och svulla en pizza, men åt bara halva.. sen så  låg jag och snosa på alecz resten av kvällen. han luktar så gott :o  liam kom också, vilden ^^ haha. så vi lekte med han också en stund. sen spela babbsan, liam och amanda bingolotto ;p sen sov liam här.

söndag:
aleczander mådde as dåligt så han ha lega i sängen hela dagen :/ låg där med honom och myste, snosa och pussades :') så himla mysigt. gick på affären en sväng och handla lite yoggie åt han tills han skulle åka tillbaka till boden. åkte och lämna han vid bussen halv fyra. sen så gick jag, amanda och babbsan ut och gick en timma, vi delade ut reklam, de va faktiskt rätt så skoj :) fick röra på fläsket lite ^^ hahaha! så nu sitter jag här och väntar på att min buss ska gå, 21:20, så ska jag hem och duscha och sova och sen är de skola ;o suck! menmen.

uppdaterad:
hahahahaa, jag håller på att dö x) haha! kan inte sluta skratta asså, fyfan!  sprang som en jävla galning genom vänersborgsvägen x) höll på att missa bussen så de va bara till att springa! men missade den så klart ;S men den stanna och backa tillbaka, och vi börja gapskratta på bussen jag och han som körde x)

haha, folket som jag sprang förbi måste ju ha tänk; vafan är de där för idiot? haha! sprang som en galning och väskanbara hoppa x) hahahah! synd att man inte kunde filma, hade gärna vela sätt de ;p  synd bara att jag fick så jewla ont i halsen ;s haha, och världens hosta :| satt och hosta hela vägen hem från sundsvall, ;s folket på bussen vart nog rätt så irriterad x)

hahahahaa, jag håller på att dö x) haha! kan inte sluta skratta asså, fyfan! sprang som en jävla galning genom vänersborgsvägen x) höll på att missa bussen så de va bara till att springa! men missade den så klart ;S men den stanna och backa tillbaka, och vi börja gapskratta på bussen jag och han som körde x) haha, folket som jag sprang förbi måste ju ha tänk; vafan är de där för idiot? haha! sprang som en galning och väskan bara hoppa x) hahahah! synd att man inte kunde filma, hade gärna vela sätt de ;p synd bara att jag fick så jewla ont i halsen ;s haha, och världens hosta :| satt och hosta hela vägen hem från sundsvall, ;s folket på bussen vart nog rätt så irriterad x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0