måndag och tisdag's blogg

måndag:
seg dag helt enkelt. saknade aleczander så himla mycket, måndagar är alltid jobbigast :/ känns så konstig då man ska sova ensam första natten då man ha sove med han hela helgen. men det är tur att han får komma hem i helgen igen :) jobbigt bara att han ska ligga ute i fält nu tills på torsdag så jag får inte prata nått med han på hela veckan typ. kommer kännas tufft.

va även ute och gick med carina två gånger idag :) woho. känner mig stolt nu ;) hahah. har äntligen börja komme igång med de hela. skönt som tusan att va ute och gå i solen men synd att de börja storma sen, blåste så jekla mycket så man blåste ju omkull då man gick utanför dörren ;s usch usch!

vart så himla deprimerad då jag kom hem från skolan så jag visste inte vart jag skulle ta vägen ;s grät hela dagen och hela kvällen, låg och grät tills jag somna, varje sekund som jag va vaken grät jag. så jewla jobbigt asså ;S vet inte varför jag grät heller, de är de som är de jobbigaste ;S aoooooh!

tisdag:
idag gick jag till bror efter skolan, skönt att vara där en stund. brukar inte få vara ensam med han nått så de va på tiden tycker jag :) han är värsta snäll och helt annorlunda då man är med han själv, de är så skönt att kunna sitta och snacka om saker som ingen annan hör. skönt att han lyssnar på en med och ger en tips åh råd.

åt middag där med, lite ris och sånt. alicia har börja äte själv nu :D värsta skoj att se henne äta och hon flina as mycke efter varje tugga. haha, synd bara att de börja snöa sen då jag skulle åka hem :/ hade sätt fram emot våren just nu ;o känns som om det är dags att den tar och kommer. är så himla less på snön så jag kan spy! usch!
aja men ska plugga lite på samhällsprovet nu, kommer gå käpprättåthelvete rent ut sagt, kommer inte klara de alls känns de som ;S önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0