promenad med emma & harley

nu har jag vart ute och gått en halvtimma med lillsyrran, tvinga med henne ut på en promenad eftersom jag inte gick något förut idag :) de va skönt att va ute och gå, tog med mig hunden med så de vart lite roligare. ska försöka gå ut en sväng innan jag åker till sundsvall imon :) nu är de promenad varje dag som gäller :)

till middag åt ris, grönsaker och liiiiite köttfärs så de skulle se fint ut men imon blir nog vanlig mat eftersom jag ska till aleczander :) brukar inte äta sallad där menmen, de får bli salladsfria helger nu framöver men inte på vardagarna :D då är det sallad som gäller :)

förresten, någon som har nå bra tips på hur man gå ner i vikt? mat? träning? m.m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0