promenad och middag hos bror

idag har jag vart duktig tycker jag. stanna kvar två timmar på skolan och pluggade lite så jag hann klart med en uppsats iallafall, ska bara skriva ihop den till nått vettigt så är den klar :)  då va svenskan snart klart då är det bara två uppsatser i samhälle kvar. men de ska jag fixa under lovet, ska vara duktigt nu har jag bestämt mig för. ska lägga ner mer tid på skolan och inte skolka och sånt.

idag har jag också vart ute och gått, nu är jag mera duktigt :D haha.  det går framåt iallafall, det är jag väldigt glad för :)  va hos bror och käka idag igen, fullkorns spagetti ( äckligt ) och korv. de va de som de bjöds på ;D haha, satt och tänkte att de va pizza som  jag proppa i mig för att inte känna smaken på de äckliga pastan. haha det funka ju iallafall så :) kände inte suget efter en pizza sen heller :D

sen så skrev angelica :| aooo ! saknat den flickan som bara den!  är så glad att vi börja snacka igen, så skönt att snacka minnen med dig.  hoppas att vi kan ses nån dag, och leka och göra hyss som förr i tiden :D  haha, gamla goda tiden ;) haha. vi ska göra så 2008 blir som förut ;) jag älskar dig som bara den asså :o vi ska aldrig mer tappa kontakten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0