prov i naturkunskap

ha nyss haft prov i naturkunskap om rymden och försurning. det är inte ett dugg spännande så de va inte mycket som kom ut på pappret med det kom ut iallafall 17 poäng men 26 va godkänt -.- suuuurt! haha, men jag kanske får göra omprov annars eller så ska jag be läraren om att få göra ett muntligt prov på de jag inte klara.

men nu sitter jag här med sofia och ska försöka fixa klart det sista på företaget men så kom vi på att det är rebecca som har alla saker på sitt inlogg och vi kan inte hennes lösenord så vi får försöka fixa nått ändå :P haha. bussen går ju inte fören 14:15 :| sen är jag hemma 14:45 och då ska jag packa väskan och duscha och promenixa lite sen så ska jag åka med mamma och pappa upp till sundsvall så ska jag vara där nu i helgen och lite på lovet :)
ska bli skönt att vara med aleczander nu i helgen men synd att han inte får vara hemma under lovet men han ska vara hemma hela vecka 13 då de är påslov och de är sköönt :D gu va jag längtar tills att få vara med han mer än bara en helg :) han är så mysig min lilla gullegris ^^ hahaha! undra vad vi ska göra i helgen....? :o

ne, nu ska jag gå ut och ta en promenix ner till busstation :) hörs nått :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0