stressdag tretusen

sov över i morse, fick kasta på mig nå kläder och sätta upp håret och sen borsta tänderna på två sek typ, stressa som fan. vaknade 07:57 och jag ska åka 08:05 till bussen för att hinna med den ;S vilken bra start på dagen! fytusan, de kan ju inte bli sämre känns det som ;s 

ja och just  nu så sitter jag i skolan och har svenska b. skriver om sociolekter. det är inte speciellet skoj men de får funka, är ju snart klar och då slipper jag de. sen är de bara redovisningen. jobbigt som fan att prata inför folk :|  men tur att emma, johanna och carina också är med i de arbetet så jag slipper stå där själv :)

mamma ska till sundsvall idag så jag får åka bil med henne, de känns skönt att slippa sitta på en tråkig buss med massa knasigt folk. så går de ju fortare, 40 min istället för 90 ;D woho! så jag kanske åker upp lite senare mot kvällen. då hinner jag ut och ta en promenad innan jag sticker så jag får de gjort :)

men nu ska jag gå och käka, kommer nog skriva nått mer sen :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0