syndade med en hamburgare

kom precis hem från pizzerian, syndade lite idag ;o tog en hamburgare :| men de får man göra ibland och jag kände att jag orkade inte ställa mig och fixa nå salladsmat idag. men får gå en extra lång promenix sen då :) ska åka med mamma upp till sundsvall ikväll så slipper jag ta bussen men de slutar väl med att jag får åka buss en bit iallafall :p men hellre de än att sitta hela vägen. det är så tråkigt att åka den biten helt ensam.

men ska hoppa in i duschen nu och packa väskan och sen åka :D iiihk! och ungefär vid 22:45-23:15 kommer aleczander hem *lääääääääääääängtar* men ni kan väl smsa mig nått under helgen? kommer nog inte sitta så mycket vid datan och så då.

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Hehe.. Roliga namn det finns runtomkring Sundsvall.. Matfors *blink*, Lucksta, Norr-Fjolsta (:P), Släda (haha) och Vattjom.. :P.. Annat än de fuuula namnen runt Avesta.. :S :( :P

2008-02-29 @ 18:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0