till dig min älskade skatt

fredagen den trettonde april tvåtusensju, du ana inte hur mycket de datumet betyder för mig. de betyder allt, du är allt för mig. jag älskar dig så himla mycket, mer än allting annat. du är min älskling men även min bästa vän, de kommer alltid att vara så. vi har gått igenom mycket tillsammans, vi ha skrattat åh vi ha gråtit, men i slutet så klarar vi allting, tillsammans klarar vi allt! det är bara att inse, de ska vara du och jag älskling. du har ändrat så mycket på bara tio månader, du har gjort mitt liv mycke bättre och tillsammans med dig är jag världens lyckligaste tjej. när jag är med dig så stannar tiden upp och allting runt omkring tystar, att få vara i dina armar är som att vara i en annan värld. bara du rör vid min kropp så pirra de i hela kroppen, och varje gång du kysser mig så killa de i hela magen, bara känslan som uppstår då du smeker bort mitt hår från ansiktet på morgonen är helt obeskrivlig. åh älskling, jag vill aldrig någonsin vara utan dig. jag skulle aldrig klara mig utan dig, jag hoppas att de förstå de gubben. och sommaren tvåtusensju va den bästa sommaren jag upplevt, tack vare dig. du kom och tog min hand då allt kändes skit och allt höll på att försvinna men du ändra allting. du viste om vad jag hade gått igenom sen innan men du stannade kvar och visa mig vad kärlek va och jag är så glad för att du stanna kvar vid min sida. allt tog sin tid men vi fixat! du är det bästa som har hänt mig, de bästa jag ha vart med om. du är helt enkelt den bästa människan i hela vida världen, bästa människan i mitt liv iallafall. du kommer nog aldrig förstå hur mycket du betyder för mig. ja jag vet inte ens hur jag ska kunna beskriva hur mycke du betyder. du är de finaste och värdefullaste jag har. ingen annan ha någonsin fått mig att känna denna känsla någongång. du är så speciell älskling, du är helt obeskrivlig. tack så mycket för att du är min aleczander <3 / din förevigt, michaela.

©-låt bli min text!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0