dåligt humör!

hela dagen ha varit helt jävla... gaaah! jävla pissväder, spöregn, kraftiga vindar och mörkgråa moln, det kommer börja åska idag igen! typ fjärde dagen i rad eller nått sånt det åskar! det är typ nästan svart på himlen! gaaah! inte konstigt man är på dåligt humör då de regnar. osså har ja inte ätit på hela dagen oh de gör mig ännu mer irriterad, att mamma inte kunde handla då jag gav henne pengar. neeee, hon ville inte ha dom! men då ska jag liksom svälta istället? ;S fyfan asså! finns ju inte ens en macka hemma eller något annat jag kan äta, bara en massa äckligt kött och snuskig fisk! bläääääh!
osså blir jag så less på vissa människor, dom vräker ur sig de ena efter de andra om personer dom inte ens ha ett jävla dugg med att göra, och sen ringer mobilen 24/7 och jag kasta den snart i golvet, är så jävla less på att folk ska ringa. svarar man inte så vill man väl inte prata men de fattar dom ju inte!!!!! men om jag kasta den i golvet så har jag ingen mobil tills jag får en ny -.-' dooh! denna jävla dag asså!!!

och nu kom mamma hem så nu ska jag tvinga henne att laga mat till mig. ska nog ringa mathias, från hemtelefon, och se om han kanske kan få mig på bättre humör eller om jag ska lägga mig på sängen och dra täcket över huvudet och sova tills det är måndag då jag ska åka och träffa sötast ;*

Kommentarer
Postat av: turez

fundera på om du menade mig på det dära: Att vräka ut sig saker om personer de inte ens har att göra med?



Och svarar den man ringer inte i telefonen så tror man att den inte hörde telefonen och så ringer man igen ;)

2008-07-17 @ 10:16:40
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0