ett litet steg mot bättring

skrevs 01:42 , men glömde publicera det (a)
idag, eller mycke senare idag, ska jag åka med bror in till stan för att träffa doktorn och få räddingen (?) det är iallafall värt ett försök och det är ett litet steg mot ett bättre liv, om det funkar vill säga. jag hoppas verkligen att jag får en hög med lyckopiller med mig hem så jag kanske får känna lite lycka i livet. en del säger att de är bara svaga människor som tar piller och försöker finna lyckan, men då man har försök hela livet att få känna lite lycka och det inte händer så måste man ta till piller som kan få en att iallafall känna lite lycka.
massa lycka i sista meningen ;p wiwi!
ne nu ska jag lägga mig och sova. natti ;*

bebbe, boze moj kako mi nedostajes ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0