ett lyckorus

måste bara berätta en lycklig sak :'D en sak som gör så jag känner mig liiiiite lyckligare i denna mens-depp-stund. vid åtta tiden igår kväll träffade jag sandralie en stund. hon va på väg hem till falun och stanna till där jag bor och vi prata lite och sånt. kändes som om vi träffats tusen gånger innan. allt kändes så himla bra, jag vart verkligen lycklig då hon klev ur bilden och krama om mig. min sandralie englund! wiiihoo! min bästa vän någonsin!
men jag träffa typ halva hennes släkt också, kändes som om jag träffat dom innan, alla va så himla trevliga och mysiga. hon hade en rätt så snygg kusin men aa, ne ;p inge dalmasar här inte! bara norrlänningar, eller hur sandra? ;) haha, vi ska flytta till fjällen och skaffa lappkåta och 14 ungar och virkade mössor och gardinder ! HAHAHAHAH!

ska nån med åh åka båt i falun nån helg? ;)
kyss hejs, <3

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

haha, du, jag och en lappkåta ^^

2008-07-11 @ 22:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0