hahaha!

någon kille adda min på msn och så här vart vårat första snack på msn x)
tog bara med den roliga delen

bleunt säger:

*knuffa*
soeticz / säger:
*ramla omkull*
bleunt säger:
*peka och skratta*
soeticz / säger:
*gråter och går hem till mamma*
bleunt säger:
*följer med, för att knuffa hennes mamma också*
soeticz / säger:
*mamma slår ner dumma pojken med stekspaden*
bleunt säger:
Vad har ni för stekspadar?
soeticz / säger:
dom är stora som bara deeeeeen
bleunt säger:
Ja, tydligen. Steker ni dinosaurier?
soeticz / säger:
HAHA! ne bara mitt fläsk på söndagar ^^
bleunt säger:
Krävs stooora stekspadar för flickfläsk.
soeticz / säger:
aa, speciellt soeticzfläsk
bleunt säger:
Jag har hört att det är världens möraste fläsk.
soeticz / säger:

oja
bleunt säger:
Får jag smaka?
soeticz / säger:

höger eller vänster skinka? ;o
bleunt säger:
Vilken rekommenderar hovmästaren?
soeticz / säger:

höger sida av kroppen är alltid större, de vill säga bröst och rumpa så de är bara att välja. en liten tallrik eller en stor?
bleunt säger:
Näe? Är det så?

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAA OMG!!!

HAHAHAHAHAHA x) stekspaden? XD

2008-07-17 @ 21:02:51
URL: http://audreeii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0