hemma igen

yes, då va man hemma igen så nu är de dags för en meningslös blogg igen ;p
saknat mig? (a) vet att en del har gjort det ;* puss på er!

ja under dessa två veckor som jag ha vart borta har jag vart med alexander, anna, linus, bea m.m och jobbat och bara tage det lugnt, ha haft lite semester kanske man kan säga ..? känns skönt iallafall att få komma bort en stund ifrån de vanliga.
idag har det vart en ovanligt lugn dag, ha haft ont i huvudet hela dagen så det känns skönt att ta de lugnt. har precis kommit hem från sjön, ha vart och bada och sola med anna och min familj. vi hade de väldigt trevligt faktiskt :) finns bilder på min nya bdb, fråga om gästlösen eller lägg till som vän, http://poolz.bilddagboken.se/, så nu ska vi duscha av oss och fixa nån middag och sen bara sitta ute och ta de lugnt i kvällssolen :) känner inte för att göra nått speciellt ikväll. ska iallafall sätta mig och räkna mina timmar som jag har jobbat och sen skicka dom till pernilla så hon kan sätta in min lön, så få se hur mycket det blir :) sen då den kommer ska jag ta med anna på en liten tur och kanske ta en låååång tur ner till falun och glassa där med bästis <3, saknar henne så så jag måste ner till henne :'D

ska iallafall vara med anna tills på tisdag då det bär av hem till sundsvall igen, känns skönt att ta två ställen som man kan kalla hem, eller jag kanske har tre stället. alex familj, annas familj och min familj. jo det blir nog tre hem, tre trygga hem!
fick en ny parfym av "mamma marina" och den luktar sååå gott! men de roliga är att jag, anna, bea och marina har samma parfym så vi luktar likadant :D haha, som anna sa "nu luktar hela familjen samma" ja de stämmer, ni är en del av min familj och jag vill aldrig vara utar mina familjer, dom är de bästa jag har :) menmen, nu ska jag duscha och greja.
vi hörs nått sötpropp'z :*


men nu när jag är hemma igen, iallafall fem dagar, så kommer de mer blogginlägg, bra va? ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

Kom till mig nu så vi får mysa :D

2008-07-31 @ 19:50:45
Postat av: My

Jättebra med mer inlägg :D

2008-08-01 @ 07:06:55
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Micaela Hultqvist

lite kul bara, heter också micaela hultqvist :)

2008-11-16 @ 15:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0