jag är inte tre längre

nu börjar det faktiskt bli lite små irriterande asså. kan ni inte ge upp? jag är inte tre år längre, så ni kan lägg av att spionerar på mig och skvallrar till min syrra som därefter skvallrar till min mamma om vad jag gör på internet och vad jag har för bilder. och det som är så irriterande är att dom säger att jag viker ut mig på internet då det är dom som sitter där med nakenbilder och viker ut sig. man kan ju inte låta bli att skratta dom i ansiktet och skratta åt hur otroligt töntiga dom är, 18 år och uppåt. liksom är erat liv så otroligt tråkigt så ni måste sitta och hitta på saker om andra? man kan ju faktiskt börja undra.

jag tycker att ni ska ta och växa upp och låt amig vara i fred, jag är fan inget barn längre och jag gör vad jag vill. PUSS OCH SMISK PÅ ER SPIONER ;*

förresten, spring och skvallra nu att jag ha skrivit om er på min blogg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0