lalalaaaa

ville bara tala om att jag ha mått kanon bra idag, haft en egen stund med bror i stan och så. fick annat att tänka på och fick skratta en hel del. vi lyssna på pippi och åkte hans nya bil , wroooom! det va skoj. sen åkte vi till sundsvall med bror kompis johnny. va en bilolycka med så vi stod still en stund men så åkte vi en annan väg och så.. aa, de va väl de som ha hänt idag och nu sitter jag här bara, ska åka till granloholm snart och leka med bea och anna :)

jo förresten, jag va till doktorn idag och prata lite och så, ska få remis och komma iväg tillen psykolog på psyket, låter fan som om jag vore värsta galningen som måste gå på psyk, aa men vad ska man göra? bara att gilla läget och va glad och hoppas på att allt detta ger nå resultat och hjälper mig bli på bättre humör och att det blir bättre i kroppen. håll tummarna!

men jag ska dra iväg nu ja. vi hörs sötpropp'z  ;*
sticker iväg några dagar, men äre nått så smsa 076148987

Kommentarer
Postat av: Sandra-lie

Hoppas det blir bra snart, du vet att jag finns här om du behöver någon att prata med. <3 Jag har inte heller haft någon pappa i mitt liv så jag först¨år hur du känner det. Du&Jag ska klara detta! <3

2008-07-11 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0