min helg

fredag
va jag med bror i hudik till doktorn sen åkte vi hem och hämta johnny och syrran och stack till sundsvall och fixa lite.

lördag
tillbringa hela dagen i bilen känns det som. först gick jag på ica med marina sen stack vi iväg till nedansjö eller va de hette och hämta nån kompis till henne där sen bar det av till laggarberg och hämta roffe och sen ner på krogen och sen hem igen. sprang upp och käka och sen ut i bilen igen och körde ner marina på krogen och sen hem igen.
träffade anna då vi kom hem från att ha kört marina, så jag och anna satte oss och kolla film och drack cola och stoppa i oss chips. mwihihi. sen vit ett halv två i natt bar det iväg till bilen igen för att hämta marina och någon peter på krogen så vi körde hem han till skönsberg och sen hem till granloholm igen och på väg hem så ringde jenny så de va bara hem och byta bil och sen iväg och hämta stefan och jenny som hade varit på bröllop och sen hem till dom där stefan skulle visa hur man sprutmålar ett tak och efter mycke om och men så kom vi hem i natt vid tre halv fyra och kom i säng halv fem. trött!

söndag
vaknade halv två idag, helt seg i skallen och trött. gick med marina på ica för hon skulle träffa en kille ;) hihi. sen så gick jag hem och la mig på soffa och ha myst där och nu sitter jag och väntar på att få åka hem till min riktiga mamma, love love love.

ska till tandläkaren imon halv tolv och sen blir de sola för hela slanten om det är bra väder. ska pressa som fan nu så jag blir brun. syrran sa att det åska nu så jag hopppas det är sol imon iallafall! menmen, ska duscha nu och göra mig klar för att åka hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0