akta er för dom, dom är farliga

igår så var jag ute i garaget med bror och fixa med pärlan och så, det va väldigt skoj. egen tid med honom igen, pratade en massa, han fråga dels vad som hände på GF och hur killarna är mot mig så de va bara att berätta. han va orolig för mig och allt så jag berätta exakt vad som ha hänt den sista tiden, han vart chockad för vad de finns för folk och va tokiga en del är. han är bara glad att jag kommit vidare och lagt allt skit bakom mig och blicka framåt, bara att ta nya tag som han sa. kändes skönt att va ute i garaget ensam med han och prata. jag älskar verkligen min bror, han är bäst.

satt även och smsa med robin om vårat billjud och hans ljud. han vart impad över ljudet och tyckte vi skulle ställa ut på elmia nästa år och det kanske blir så. vi har ju två sponsorer så ;D det är gött! ska först och främst fixa ny lack med glitter <3 svart med lila glitter! fatta så snygg bilen kommer att bli. sen ska vi ställa ut bilen i sundsvall. minns inte va bror sa att vi skulle men sundsvall iallafall :)

jag skar sönder tummen igår :'| två rätt så stora jack. det bara spruta blod och pulsera i tummen på mig ;o usch! tog bort plåstret nu och det ser inte najs ut kan ja lova :/ min fina lilla tumme. dooooh >____* dumma rakblad :'| akta er för dom, dom är farliga ;o

men nu ska jag fixa mat åt mig och lillsyrran, ska ha såna dära plasthanskar på mig bara för tummens skull (a) haha , mamma är på sjukhuset med storsyrran så vi är ensam hemma :'/
vi hörs nått sötpropp'z ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0