mobil/datablogg

14:33:52
vad ska man göra då ångesten tar över och hjärtat slits i två delar? jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen, allting känns så himla meningslöst. tankarna snurrar mer än någonsin, det är nog första gånger jag tänker så jag får ont i huvudet. jag tänker och tänker men finner inge svar. inget svar som talar om hur jag ska göra, hjärtat svider och tårarna rinner ner för kinderna. en del säger att det är dags för en psykolog att komma in i mitt liv med en hel hög med lyckopiller men jag vet inte. tanken av att prata med en okänd människa om mitt liv och mina tankar får mig att känna rädsla, jag vill egentligen ha mina tankar för mig själv men jag vet att jag inte kommer att klara av livet om jag inte går och pratar av mig hos någon.. så hur det blir, ett kort eller ett långt liv, de är bara gud som vet det.


uppdat @ syrrans
jag har mens, anteckna, det är skit synd om mig idag. allt blir bara fel idag, huvudet blir sönder fuckat av alla tankar, ångesten tar över och humöret är skit.. det är en "gnälldag" bara gnäller och gnäller. det är ett under att mamma inte fått något anfall på mig och gapar och ber mig växa upp. haha, ne men ibland får man ha såna här dagar tycker jag. haha! tur iallalfall att C.A orkade med allt gnäll i telefon.

måste bara gnälla lite till ..
  • jag har 0kr på mobilen och jag får något fel snart, känns så fattigt att inte kunna smsa eller nått, men ska tvinga mamma att ladda mig mobil 200kr (a) wiho! det ska hon göra för idag är de synd om mig, tycker iallafall jag.
  • telia har inte vart och fixat hemtelefon eller internet ännu. fyra veckor utan internet snart, känns så jävla dumt att se bettan stå där och inte får vara på och känna mina fingrar mot tangentbordet. HAHA! stackars bettan, <3
nu ska jag kolla alla uppdat på bdb ;*

Kommentarer
Postat av: turez

OM du går till en psykolog så får du ha dina tankar för dig själv, hon är bara ett bollplank och kanske kan hjälpa dig att se saker ur ett annat perspektiv än det du själv ser det i, hjälper dig att se det lättare, annorlunda.

2008-07-08 @ 20:27:13
URL: http://turez.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0