ny färg, nytt utseende

ännu en morgonblogg, eller lunchblogg kanske man ska säga? men jag vakna nyss så de får bli en morgonblogg helt enkelt.

färgade ju håret igår, från mörkt till ljust. de skulle ha blivit ljust men inte. ja smeta i nån lättblekningsfärg i håret 35 min men ingenting hände, inte ens utväxten vart färgad så jag fick nå ryck och körde i ultrablontblekningsmedel och då vart de rödbrunt med gul hårbotten men de som är så läckert är att de gula går in i de röda så det passar bra ihop ^^ haha, det är ju iallafall positivt. det är ju inte så fult så man skämms om man går ut x) men då jag vakna så hoppa jag till då jag såg mig själv i spegelen och tänkte: wtf? men sen så skratta ja bara. lär väl ta ett tag innan man vänjer sig om man inte smetar i svartfärg igen (a) fick iallafall ett nytt utseende tycker mamma och det ser ju lite annorlunda ut ;p ser inte ut som michaela iallafall, eller så är de för alla är så van att se mig med mörkthår ;o


idag ska jag städa mitt rum igen och städa nerevåningen och fixa och greja, iallafall vad jag har tänk mig. men hinner väl komma på nå andra saker innan jag tar tummen ur röven och börja städa ;p haha. men aa, nu orkar jag inte skriva nå mer, ska va lite social med folket på msn , vi hörs sötpropp'z :*



osminkad och ofixad, men bjuder ändå på denna bild.
tagen med syrrans elitmobil x) väntar på att få tillbaka min ;*


Kommentarer
Postat av: Peter

Osminkad men lika vacker ändå<3 :)

2008-07-19 @ 03:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0