sommarlov nu?

vaknade preics så nu sitter jag här och lala till basshunter - I can walk on water I can fly i min finfina snobben bh och ett par vita string, håret är alltid lika snyggt som varje morgon, det är bara att gå ut så tror alla att jag har vart hos värsta proffs frisören ;) fläskvalkarna hänger med dom med, fast idag är dom lite midre än förra gången jag prata om dom. :) mina knep funkar bättre än va jag trodde, wiwi.

men iallafall, jag gick ner och kolla ut genom köksfönstret och sa: mamma, de känns som om sommarlovet börjar nu liksom. värdet är ju kanon bra och varmt som bara den.
så idag ska jag ligga ute och sola hela dagen och bara pressa och pressa så jag får iallafall lite färg innan sommaren är slut, är typ 40 dagar kvar innan skolan börjar som sagt ;o så nu ska man planera typ 38 dagar framåt och göra en massa bus innan skolan börjar, ska iväg och kika vad killen vill ha för att tatuera mig på benet med så får se när den hamnar där eller om jag hinner ändra mig tills dess. bara gud vet ;) haha.
men nu ska jag kika på alla uppdat. bilddagbokar och så. vi hörs sötpropp'z :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0