resten av sommaren

du sa att du inte va som alla andra men du va precis som alla andra, om inte sämre...
trodde verkligen inte det om dig men man ska inte förvänta sig något hädanefter....


kom på att de är den 14 juli idag, de vill säg att det bara är cirka 40 dagar kvar tills skolan börjar igen, det känns fan hemskt asså ;o känns som om vi nyss fått sommarlov för tusan. menmen, vad ska man göra åt saken? ;s bara att gilla läget och njuta av dessa 40dagar. vilket jag ska göra :D cityfesten i gävle och drakbåtsfestivalen i sundsvall (a) dåligt taggad jag är tills dess, allt är planerat in i de minsta! wiwi! om du ska på drakbåten så kom ner till åkanten och drick lite med mig och mina flickor ;* hihi! ska försöka att äntligen hinna iväg till falun en sväng med, har en flicka där som jag måste få krama och sälja kyssar med ^^ haha.
sen ska jag sola och bada en massa, ska ligga ute i poolen hela dagarna och bara njuta, dåligt slapp resten sommaren kommer att vara :'D

ibland måste man glömma för att kunna gå vidare, man måst även förlåta. och jag förlåter dig och från botten av mitt hjärta; ja te volim i ovek cu da te volim , jag hoppas att du inte lämnar min sida igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0