ännu ett inlägg

igår va jag och lillsyrran ensam hemma för mamma och storsyrran åkte nånstans och kom hem vid halv elva nångång igår kväll. så under dagen tog bror med oss in till stan för att byta min mobil mot en ny och hel men då vi kom dit sa killen att jag skulle välja en ny och de fanns liksom en att välja på, eller två men ena skulle komma senare i veckan och ja hade ingen annan mobil jag kunde ha så de va bara att ta den som fanns inne. men då ja starta den i bilen fick jag världens ångest, jag stängde av den och stoppa ner den i lådan igen och ringde och va as sur mot mamma, men som tur fatta hon vad som va fel och ringde till affären och prata med killen (hon känner den killen) och berätta hur de låg till så idag eller imon ska jag hämta ut min rosa fina älskling :'D fatta va ja är glad för de asså!
pratade även med crille hela kvällen&natten, somna as sent och vakna super tidigt men är ändå rätt så pigg just nu, va bara så himla trött i morse då jag vakna så ja somna om ;p haha.

osså idag ska jag kanske äntligen städa rummet, haha, känns som om det verkligen behövs men vette fan om jag orkar städa upp allting idag eller ja, mamma kanske blir glad om hon får ner all disk och all smutstvätt ;p och jag som tänkte sola idag med men som vanligt är de ingen sol uppe på himlen utan svart/gråa moln med massa regn och säkert massa åska :| *miiiiip* fan va ja hatar åska asså ;s sist de åska satt jag i carinas armar och böla som en unge :/ är så rädd för åskan :/ de hemska den gången va att vi ute och åskan va alldeles ovanför oss och det blixtra som bara den och vi stod i busskuren och vänta på bussen /; tur att man slipper skämmas inför carina, hilda och sofia som också va med, menmen, får se hur de blir idag, städa eller inte städa? huum! ;o

äsch, nu ska jag gå och käka frukost och göra min klar för att åka och kolla om min rosa nya älskliing har kommit. sen ska jag be till gud att solen kommer fram så jag kan sola!

___________________________________
soeticz gb @ smultron
skratta som fan då jag fick detta inlägg:


Vilken är världens minsta kyrka?? F I T T A N. Bara en ståplats, och klockverket hänger utanför!


Kommentarer
Postat av: turez

Här var det sool idag, osis för dig. Fel sida av Gävleborg haha.



Men igår var det världens oväder. Åska å hela köret. En som slog ner precis bredvid mig/oss där vi stod. Blev som ett eldklot...

2008-06-17 @ 21:46:21
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Baso

Tack, men pussar ingår inte i vinsten :P

2008-06-19 @ 00:11:35
URL: http://baso.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för din kommentar!

2008-06-19 @ 01:16:08
URL: http://loserangel.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för din kommentar!

2008-06-19 @ 01:16:08
URL: http://loserangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0