de senaste dagarna

jaaa! jag veeeeet! jag har inte blogga dom senaste dagarna, förlåt :* men de har vare så mycke nu denna vecka så ja ni skulle inte orka läsa allt om ja skrev ner det.
men iallafall lite snabbt, i tisdags va ja ju ensam hemma med syrran och greja de dära med mobilen. igår va jag ensam hemma igen, mamma och syrran va i hudik och kom hem vid fem tiden sen så skulle syrran sova hos nån kompis i gnarp tills på söndag så jag är ensam med mammiii <3 så då vi hade kört henne stanna vi hos mamma kompis laila och fikade, saft och cocosboll och kaka. haha, sen så åkte vi hem och köpte pizza. peppe och hans syrra plus familj kom dit också. så dom börja snacka om att jag va mycke hos dom då jag va liten (mer än vad ja visste) , då vi väl kom hem va klockan halv elva så de vart sen mat men ändå ;p varken jag eller mamma orka äta upp allt så vi käka pizza till frukost idag, ja jag vet, världens nyttiaste frukost någonsin ;P haha. men vafan, måste bygga på magen inför vintern ^^ hahahaha! nemen hualigen, man får vara en fettosvullare ibland käka pizza.
så idag, torsdag, ska jag städa lite och vänta på att marucs, janne och katta kommer <3 massa kärlek till dom. janne, är min reservpappa. liksom skulle mamma och pappa skulle dö, då ha han tage på sig ansvaret att typ "adoptera' mig och emma :) så jag har en känsla av att jag kommer bryta på skånska idag, hehe, janne är från skåne så. sen då dom ha åkt ska jag ringa och kolla om min rosa älskling ha kommit. mwihihi.
jag uppdaterar senare idag med kort och händelser från idag.

imon, fredag, shit! ojoj, jag blir bara nervös då jag tänker på det. ska ja våga eller inte? de är den stora frågan men åker ja inte så kommer jag ångra mig som bara den. helgen kommer, om de blir som planerat, spenderas hos crille. jag är väldigt nervös för att åka dit men aja, jag är en tuffing så jag ska åka. kan ju alltid nita han om han gör nått ;) HAHA! eller vad säger ni? nita eller inte? hahah, fan ja är knäpp i skallen ja men söt ändå ;p

ne nu ska jag duscha och fixa håret. förresten, ja beställde smink förra veckan så de kom i tisdags. älska de sminket, huden blir så himla len och mjuk. men aja, vi hörs sötpropp'z ;*

dom två nyaste bilderna på mig, lika snygg som vanligt :p


Kommentarer
Postat av: Crille

woho längtar som fasiken efter dig sötnows Puss och klart du får nita mig haha Kyssar<3

2008-06-19 @ 13:58:23
Postat av: Stampelina

Klart du är snygg som vanligt ;) hihi

2008-06-19 @ 14:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0