sveriges nationadag

osså är det snart sommarlov också, bara en vecka kvar. det är sjuk va fort tiden går asså men skönt som bara den ska de bli med några latadagar i solen. men på tisdag nästa vecka ska vi i klassen spela kubb och såna saker eftersom våran svenska/engelska lärare ska sluta. så ska våran lärare, carina, bjuda oss på smörgåstårta, men jag äter inte smörgåstårta så få se vad hon bjuder mig på. hehe.

idag är de den 6 juni, de vill säga nationaldagen. det känns som om de blir mycke firande i helgen. nationaldagen idag, olivas 4 årsdag imon och mamma födelsedag på söndag och sen så blir de ju fika med klassen på tisdag så de blir mycke onyttigt innan skolan sluta men då blir de extra träning med. det kan behövas tror ja, kommer ligga och slappa i poolen hela sommaren känns de som. men ska fortsätta min kamp mot mina extra kilon, det kommer att gå kanon bra hoppas ja på :) ni får hejja på mig i sommar ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0