en hemsk dröm

ja det är så de känns, som jag vore i en väldigt hemsk dröm. allt känns så himla dystert, det går inte att förklara hur det känns i kroppen på mig. de enda jag önskar är att det blir bra igen, så kroppen och jag får tillbaka all lust för livet igen. känns som om de är ingen mening längre. de här tar död på mig! jag bara hoppas att orden ska komma vilken dag som helst, men väntan.... liksom, för en sekund kändes allt som förr. jag vill tillbaka den stunden och låta den vara föralltid, stunden då allt kändes så himla underbart och jag va lycklig även om jag visste vad som hade hänt.

det enda som snurrar i mitt huvud är varför? jag kan inte förstå, varför :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0