hej igen

känner att de går inte att sluta blogga, ha sakna att sitta här och skriva massa meningslösa saker som bara kommer ut ur skallen på mig. ha haft så mycke i huvudet så de känns som om huvudet ska spricka på mig ;s suuck! aa, men jag ska göra en liten uppdatering sen sist

- alexander och jag har gjort slut {april 07 - juni 08}
- jag har gått ner ca 7 kg
- jag ska gå om andra året

det är väl de "stora nyheterna" som har kretsa i huvudet på mig på sista tiden. mest de hära med skolan och vikten, alla klagar och man försöker bli som alla andra vill att man ska vara men inte trivs man med det. jag är en sån person som ska vara mullig och rund, inte smal och benig. jag blir så less på att höra " gu va snygg du skulle vara om du va smal" vad spela de för roll om man är rund eller inte? ;S
och de med skolan och magen , det vet ni ju redan. urinvägsinfektionen och njuranna och den dära tiden då jag åkte ut och in på sjukhuset med feber? de är massa sånt som hänger kvar ännu och jävlas så jag är sjuk ofta så jag missa en hel del saker. så då bestämmde jag mig för att få om tvåan och läsa upp allt jag missat och så :) det blir bäst så.

ne nu orkar ja inte skriva mera, de kommer nån uppdatering imon eller så :)
söt söt söt söt söt :*

Kommentarer
Postat av: elinthor

jag håller med dig totatlt, du ska vara precis som du är :) dvs om du trivs så ;) jag är inte heller smal, jag ska också vara mullig annars ere inte jag.. de e så surt att folk ska säga då "du skulle va skitsnygg om du gick ner i vikt!" men om jag inte vill då? ... bara man trivs med sig själv så är det bra!

2008-06-16 @ 12:13:06
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: bowlingjocke

Håller med. Tycker inte att tjejer ska vara jättesmala överhuvudtaget. Bara fint när det finns något att ta på. Inte heller farligt att väga "nåt kilo över normala".

Jag känner också, som tidigare kommentar, att jag är inte jag om jag är smal. Jag jobbar med att gå ner lite i vikt så man får bort iallafall den utstickande gravidmage man har. Men tänker inte sträva efter att väga under 70 kg. Typ 85 är min målvikt.. :)

2008-06-16 @ 17:59:04
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0