jävla skadunge!

du är så jävla störd i huvudet! hur fan kan du ens gå omkring på skolan och sprida massa jävla falska rykten om mig och alexander?! va? vi har inte ens gjort slut så vafan ska du springa och säga det för? och varför ska han ta mig tillbaka om vi inte ens har gjort slut?! du är ju så jävla körd! fattar du inte att jag får reda på allting du säger till folk?! precis allting får jag reda på! först snackar du skit om att jag "skriker" massor och nu sprider du rykten om mig och alexander! har du fan inge liv du? vafan säger du att vi har gjort slut och att jag ha skrive de på bdb?? fattar du inte att du bara förlorar på allting?
VI HAR INTE GJORT SLUT! VI ÄR TILLSAMMANS ÄNNU! FÖRSTÅ DIN TRÖGA UNGE!

Kommentarer
Postat av: turez

Vissa kan ju bara inte sluta lägga sig i...

Avundsjuka!

2008-06-09 @ 11:46:09
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Ronja

men pissa på henne.. hon e bara avis.. helt klart.. finns nötter till allt tamefan

2008-06-09 @ 14:06:15
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0