caféteriatanten

caféteriataten del 2
-» http://biogodis.blogg.se/2008/may/anna-skippers-hjalp.html


jag kom på skolan i torsdags gick caféteriatanten fram till mig och tog mig på kinderna och sa att hon inte alls mena att vara elak och såra mig utan att hon sa så för att skoja osv. men jag tar fan inte sånt som skoj och de sa ja åt henne men hon såg helt förstörd ut och de ska hon ha. man skojar inte om sånt tycker jag. de klassas om mobbning, vuxenmobbing mot barn! jag blir så himla arg, även om hon ha sagt förlåt så går de ju inte att glömma på en dag liksom. usch, de kommer ta tid innan jag ens pratar med henne. man säger inte ens nått sånt som hon sa till nån annan, vissa saker håller man faktiskt inne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0