midsommarhelgen

lite snabbt om vad som ha hänt sen jag åkte

fredag:

som ni vet så åkte jag ju till bebbe. då jag kom dit så fick jag träffa hans familj, dom verkar så mysiga ;* hihi!  sen så låg vi och kolla film och jag fick mitt ryck och behövde cola men så va affären stängd men som tur så bor inte petra så långt ifrån så hon fick komma med sin cola och ge mig ett glas. haha. tack stumpis ;*  sen så följde vi med henne hem så inget skullle hända eftersom hon inte hör nått och en gubbe typ tog tag i henne på vägen till mig. på vägen dit skratta vi en massa och bara pratade om allting. mötte en kille som va redigt full som börja snacka om.. jadu, en massa skit typ. haha.  väl hemma så kolla jag och bebbe på film och myste lite sen så somna vi vid tre halv fyra tiden.

lördag:
det va en seg dag, va helt seg i kroppen så det vart mest en massa film och mys hela dagen. va ut en sväng och gick på affären med men sen vare tillbaka till sängen och film igen. det regna och åska som bara den så man kunde ju ändå inte vara ute, liksom en bra dag för att va seg i kroppen. hahah.
 
söndag:
har typ lega inne hela dagen och kolla film. gick på affären och köpte mumsmat ;* hih. har inte vare så bra väder i helgen så man ha mest vare innen och sen gått små små promenader till och från affären. men de har ja inte dött av, bara mer myspys hemma med en film och cola, HAHA!. träffade petra en liten sväng idag igen, prata lite och skratta. hon tycker att min bebbe är en heting och att jag ska ta han för vi är så söta ihop. mwhihi ^^


nu vet jag att många tänker "hur kan hon skaffa/träffa ny redan?" men om ni inte har läst inlägget under detta,  så gör det innan ni ställer /tänker frågan...


-jag tycker om dig mer och mer bebbe, <3
det känns som om du inte är som alla andra

Kommentarer
Postat av: turez

han verkar vara bra för dig!! :D

2008-06-22 @ 19:47:37
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Melinda

vem är bebbe ? [a]

2008-06-22 @ 20:50:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: pea

hahaha ;D joo , det e jufan sant :D haha . du , tänker inte så asså "hur kan hon träffa en nykille redan?" . såg senast att ni passar ihop och ni är bara sååå göllig tillsammans :D <3

2008-06-23 @ 16:55:04
URL: http://erikssonsdaughter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0