mina bröst

ja de låter tokigt men nu kommer ett inlägg om mina bröst. jag kan inte sluta störa mig på att ena är så mycke större än den andra, de är så irriterande så jag vet inte vad. alla säger att de ser lika ut men höger är dubbelt så stor som vänstra ;S det har aldrig varit sånhär stor skillnad så vafan ska de va så nu för? ;s usch! stör mig som bara den iallafall.. ska operera mina bröst mycke mycke mindre sen! önskar bara att dom kunde bli mindre utav sig själv men hur muycke jag än tränar så blir dom inte mindre. då jag träna som mest så vart dom inte ett dugg mindre utan nästan större. ibland önska jag att jag inte hade några bröst alls, iallafall inte såhär stora ;S den enda som gillar dom är aleczander, men de är väl lite positivt ?

Kommentarer
Postat av: bowlingjocke

Positivt att Alecz gillar dem iaf.. :)

Jag kan nog förstå att det kan vara jobbigt med två stora meloner... kan inte fatta de som håller på att implantera två stora bröst som bowlingklot. Men vad jag förstår så håller den trenden på att sina, då några av de kändaste modellerna tar bort implantaten.

Man ska nog vara nöjd med det som man har fått av.. tja.. Gud kanske?

Stör man sig verkligen (lider) av en kroppslig del så kan det kanske vara en idé att bota det.



Ontopic: Kan det inte vara bara tillfälligt det blir så? Alltså med hormoner osv?!

2008-06-07 @ 17:24:37
URL: http://bowlingjocke.blogg.se/
Postat av: Ronja

d e värdelöst me två olika stora bröst.. ja har fan samma problem :@

2008-06-07 @ 18:47:33
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/
Postat av: turez

Stora pattar är bara bläää!

2008-06-08 @ 23:53:30
URL: http://turez.wordpress.com
Postat av: Stampelina

Hehe, mina är också olika stora xD

Fast jag kanske ska säga, olika små ^^

Små blåbärsbröst xD

2008-06-19 @ 14:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0