till dig aliiiC'z

sen den allra första gången vi sågs kände jag att det va något speciellt, någon helt underbart, åh då du kysste mig första gången.. det går inte att beskriva med ord hur det kändes i kroppen på mig då dina läppar rörde vid mina. det va helt magiskt iallafall. det gick ett glädjerus genom kroppen på mig då du sa att fredagen den trettonde april tvåtusensju va våran dag, din&min dag. du har gjort så mycket för mig så jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig. du har stått vid min sida åh hållt om mig då allt ha kännt skit. du har visa mig vad äkta kärlek är, du har fått mig att känna nått jag aldrig känt förut, trygghet. du gör så jag känner mig trygg och älskad. dom känslor jag har för dig har jag aldrig någonsin känt förut, de är helt underbart att känna pirret i magen och alla känslor som kommer då jag ser dig. du är den rätta killen för mig, du är den jag ska leva mitt liv med, du är min man.
jag trodde aldrig att jag skulle få en sån underbar kille som du. du är min drömprins, allt jag någonsin har önskat mig. du kommer alltid att vara mitt lyckopiller, du gör mig så himla lycklig. utan dig vid min sida hade jag inte klarat mig genom alla dessa problem. jag har en hel del kvar att gå igenom men du har hjälpt mig med de värsta. tack alexander.

jag hoppas bara att vi kan reda ut allting och att det kommer bli bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0