äntligen är håltimmen slut

äntligen börjar vi, dagens första och enda lektion på 40 minuter -.- ha sutte här sen i morse och vänta på att få göra nått men ha inte komme på nått så jag ha bara sutte på röven här i datasalen med carina. osså missa jag då paolo roberto hade nå föredrag i aulan -.- jewla skit! haha, men kanske se han nästa gång om han kommer igen ;p ha för mig att han va här förra året med men då missa jag han då också, så kanske tredje gången gillt ;) hehe. men ska dra och köpa en liten macka innan vi börjar, men vi hörs ;p smsa med mig, ni börjar bli duktig på de igen ;)

473259-54

Kommentarer
Postat av: Melinda

Jag har lyssnat på honom, han är superbra och helcool :)

2008-03-11 @ 14:47:28
URL: http://melindawingren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0