äntligen hemma

just nu känns det som "äntligen hemma", skönt att komma hem och sova i sin säng, ha sovit väldigt dåligt i natt, vet inte varför. kunde inte koppla av så jag somna men jag däcka till slut, och vaknade flera gånger ;s jobbig som fan. men nu får jag sova i min säng så jag hoppas att det går bättre i natt :) bädda rent i sängen nyss med, och min lampa i taket gick sönder så jag få fixa de imon för jag orkar inte just nu, kommer precis från bussen från sundsvall, är hemma hos mamma nu för det är dags för skola imon -.- suuck! men på onsdag är de lov, slutar egentligen på torsdag men ska ta ledigt då för att leta praktikplats :) osså kommer aleczander hem på onsdagkväll eller om de va torsdagkväll. men han kommer då iallafall, de känns så himla skönt. två veckor sen jag träffade honom, de känns som en evighet asså :(

osså då jag va på väg hem och va vid brandstationen i jättendal så kommer brandbilen i full fart och kör söder ut, den körde mot hudiksvalls hållet så jag vet inte vad som ha hänt. pappa sa att han trodde de va en olycka en liten bit ifrån där vi bor eftersom det inte kom nå bilar och helt plötsligt kom hur många som helst i världens snigelfart liksom, så man vet ju aldrig, de är ju halt ut och de snöar och regnar så de kan ju vara halt pga de med. hoppas iallafall att de inte va nå allvarligt fall de va trafikolycka, eller en brand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0